Proč investovat do reklamních předmětů?

Proč investovat do reklamních předmětů?
Proč investovat do reklamních předmětů?

Ačkoli by se mohlo zdát, že ve světě reklam dneska vládne zejména internet, není tomu tak. Reklama na internetu není tolik efektivní, a navíc je poměrně drahá. Výhodou reklamních předmětů je to, že mohou vaši společnost připomenout hned několikrát. Pokaždé, když si daná osoba udělá kávu do hrnečku s logem vaší společnosti, nebo když bude psát něco vaší reklamní propiskou, připomene si také vaši společnost. A až bude shánět určitý produkt, který také nabízíte, budete mezi prvními, které osloví.

Jsou levné

I když se reklama na internetu může zdát jako levná možnost, z dlouhodobého hlediska tomu tak není. Je potřeba neustále za ni platit. Pokud si pořídíte a budete rozdávat reklamní předměty, jejich částka se na první pohled může zdát vysoká. V případě, že si obdarovaní vaše reklamní předměty ponechají (proto je vhodné investovat do smysluplných věcí, jako jsou propisky, hrníčky nebo třeba flash disky), budou vám reklamní předměty dělat reklamu klidně i deset let. 

Reklamním předmětem může být cokoliv

Je to pravda. Reklamní předměty mohou být klasické, jako jsou již zmiňované propisky či bloky, může jít ale o mnohem originálnější předměty. Tak například vánoční ozdoby nebo třeba miniaturní odpadkové koše určené na pracovní stůl. Čím originálnější reklamní předmět bude, tím vyšší je pravděpodobnost, že každého zaujme. 

Daňově uznatelný náklad

Reklamní předměty si můžete také odečíst z daně a tím si snížit celkovou daň z příjmu. Musí ale splnit určité podmínky. Tou první je to, že musí obsahovat logo společnosti nebo její ochrannou známku, popřípadě název propagované služby či produktu. Další podmínkou je to, že cena tohoto reklamního předmětu nesmí přesahovat 500 Kč (pro plátce DPH je to částka bez DPH, pro neplátce je to pak 500 Kč včetně DPH). Poslední podmínkou je to, že se nesmí jednat o předmět, který podléhá spotřební dani, což je například alkohol nebo cigarety. Výjimku zde tvoří tzv. tiché víno, což je v podstatě jakékoli víno, které není šumivé.