Umělé květiny v interiéru nejsou kýčem ale moderním řešením!

umělé květiny
umělé květiny

V bytě vaší babičky je jich nejspíš spousta. Visí v dřevěných košících na stěnách, vykukují na vás z na první pohled prázdných květináčů. Sedá na ně prach a jsou spíše kýčovité než pěkné. Řeč je o umělých květinách v interiérech. Dnes jsou ale in a nemusíte se za ně stydět. K žádnému kýči vás dnes přesvědčovat nebudeme. Umělé květiny dnešní doby byste od pravých nerozeznali. A proto si je ráda koupí každá moderní žena, která ocení jejich nenáročnost.

Umělé květiny dnes od živých nerozeznáte

„Jak to děláš, že máš ty orchideje tak krásné“, ptala se mě jednou kolegyně z práce, která se u mě doma stavila na kávu. „No víš, chce to péči a čas“, řekla jsem jí a šibalsky jsem se smála. Samozřejmě, že za krásně rozkvetlými květy stála ne má péče a odbornost, nýbrž fakt, že byly zkrátka umělé. Myslím, že tehdy jsem s pravdou ven nešla, ale ostatní mí přátelé moc dobře ví, že u mě doma na živou květinu zkrátka nenarazí.  Zbláznila jsem se do těch umělých, hlavně proto, že jsou na pohled k nerozeznání od těch pravých, neusychají a nijak nevoní, tudíž pro alergika jako já jsou ideální. Další výhodou je, že kvůli této umělé kráse k sobě nemusím v době dovolené zvát souseda, aby mi květiny zalil.  Jsou zkrátka nenáročné!  A to na nich miluji ze všeho nejvíc.

Květiny měním jen, když se mi okoukají

To Jana, má kolegyně z práce mi v tomhle velmi rozumí. Jak ona říká: „květiny ve váze měním jen tehdy, když se mi okoukají a to je zpravidla jen přesunu na jiné místo“. Taková kytice tulipánů, která nikdy neuvadá, to je dobrá investice. Zatímco jednou ji můžete mít v jídelně, podruhé už může krášlit předsíň. A když už se okouká natolik, že už ji není kde dát, daruji ji babičce a chvátám pro novou. Dnes je výběr umělých květin opravdu velký, ale musíte vědět, kam jít. Za mě doporučuji projet internet a nabídku firem. Zajímat by vás měl především vzhled květin (pamatujte, nesmí vypadat jako umělé a to ani trošku!), pak jejich cena a samozřejmě i šíře sortimentu dané společnosti.

A co vy? Sázíte na vůni nebo na stálou krásu?