Mikiny, bez kterých nemůžete žít

Mikiny, bez kterých nemůžete žít
Mikiny, bez kterých nemůžete žít

Módní svět nám neustále ukazuje nové a nové kousky, které si musíme pořídit. Jelikož je v současné době zima jako v Rusku, je třeba myslet na to, že by v našem šatníku měly být hlavně takové kousky, které nás dokážou perfektně zahřát. K takovým kouskům se řadí například svetry, kterých na pultech obchodů najdeme skutečně mnoho, ale taky jsou to mikiny, jež se staly v posledních pár měsících tak oblíbené, až tomu lze těžko věřit.

Jestliže i vy jste si zamilovali tento pohodlný kousek, možná zvažujete jeho koupit. Jenže i mikin je dneska mnoho a jen málokdo ví, jaké střihy mikin jsou dneska moderní. Přinášíme vám proto seznam těch, pro které se vyplatí zhřešit.

 • Dlouhé mikiny až pod zadek

Zimní kolekce nám překvapivě přinesla kousky, které jsou délkově až pod zadek, což znamená, že nám během zimy nenachladnou ledviny – budeme totiž stoprocentně v teple. Nová kolekce v obchodech nám přinesla nejen dlouhé svetry až pod zadek, ale právě i mikiny, což je tedy jeden typ, který doma nesmíme postrádat. Taková mikina by měla mít navíc i kapuci, protože právě ta nás ochrání, když bude hojně sněžit a my si zapomeneme čepici doma na botníku.

• Mikiny s bambulkami

Teď však přistupme k trochu extravagantnějšímu kousku, který však láme rekordy v prodejnosti. Tímto kouskem je mikina, která je často nazývána jako „3D mikina“, ale je to vlastně obyčejná mikina většinou bez kapuce, která je jenom poseta bambulkami. Je to tedy takový uhozený kousek, ale na druhou stranu je vážně moderní.

• Krátké mikiny

Hlavně díky v pubertálním věku ocení krátkou mikinu. Takové mikiny jsou jak s kapucí, tak i bez, ale jsou krátké většinou do pasu nebo těsně pod prsa. Samozřejmě v zimě se takové mikiny nebudou nosit, aniž by pod ní nebylo dlouhé nebo krátké tričko či nátělník! V létě je však možné chodit jen v ní.

Hana Sportová
Autor: Hana Sportová 387 článků
Jmenuji se Hana Sportová a jsem šéfredaktorkou magazínu Mluvime.cz, mám na starosti obsahovou strategii, koordinaci redaktorů a tvorbu obsahu.