Tipy, jak ušetřit v internetových obchodech

Tipy, jak ušetřit v internetových obchodech
Tipy, jak ušetřit v internetových obchodech

Rozhodli jste se přidat k těm lidem, kteří aktivně nakupují na internetu? Pokud ano, doporučujeme se držet několika tipů, díky kterým můžete rapidně ušetřit. Mnozí lidé se domnívají, že na internetu není snadné ušetřit, ale ono to snadné je. Ať už nakupujete oblečení, potraviny nebo třeba si jen objednáváte jídlo z restaurací, doporučujeme vám držet se několika tipů a rad, které vám pomohou několik stovek v peněžence ponechat.  

V současné době je nakupování přes internet velice atraktivní. Ostatně nemůžeme se tomu divit, vždyť se tímto rapidně šetří čas. V případě, že patříte k lidem, kteří také s oblibou nakupují na internetu, možná oceníte vědět několik tipů, jak při dalším nákupu ušetřit.  

Jak ušetřit v e-shopech 

  • Nakupujte v den svých narozenin nebo v den svého svátku. Málokdo ví, že v těchto dnech pro vás mají mnohé e-shopy nachystané několikaprocentní slevy. Například e-shop s elektrotechnikou Alza.cz má připravené pětiprocentní slevy, Knihy Dobrovský automaticky zasílají textovou zprávu s kódem i na pětadvacet procent. Navíc mnohdy slevový kód trvá i několik dní v kuse, což se nebojte využít.  
  • Začněte platit kartou. I když to mnohým lidem stále není po chuti, vyplatí se to. Za dobírku totiž jinak zaplatíte i několik stovek korun, za platbu kartou nic. Navíc je možné získat takzvaný cashback, což je několik procent z konečné sumy objednávky.  
  • Vyhledávejte si na internetu slevové kupony. Málokterý člověk ví, že na internetu jsou kupony snadno k dostání, proto je tedy vyhledejte a zadejte do objednávky. Někdy se může stát, že najdete kupon aspoň na dopravu zdarma, jindy žádné kupony bohužel v běhu nejsou.  
  • Nechte si vrátit daň ve výši jedenadvaceti procent. To mohou využít ti, kteří se rozhodnou nakupovat na firmu nebo třeba jsou živnostníkem, jenž platí daně z přidané hodnoty.  
Hana Sportová
Autor: Hana Sportová 385 článků
Jmenuji se Hana Sportová a jsem šéfredaktorkou magazínu Mluvime.cz, mám na starosti obsahovou strategii, koordinaci redaktorů a tvorbu obsahu.